Wednesday 28 February 2018

Jobbansökan / Intressekoll

Hejsan mitt namn är Leif alvarsson och jag arbetar som grafisk designer/illustratör.

Det innebär att jag tar fram unika tryckbara vektor designer/illustrationer och logotyper till företag/föreningar/kommuner/privatpersoner m.fl

Jag tänkte kolla om det skulle vara intressant för er att skaffa en ny företagslogotyp? eller uppdatera den ni redan har till en vektoriserad logo som ni kan använda till små som stora ytor, brodyr eller tryck utan att den tappar kvalitet.

Min prislapp för en företagslogotyp landar på 3500 kr

Är ni intresserad för en mer detaljerad design/illustration tex för bil, båt, skyltfönster dekal mm så hör gärna av er för en offert för just det projektet till leifalvarssonart@gmail.com

Ni hittar mina senaste jobb på länkarna nedan

Instagram klicka Här 
Bloggen klicka Här

Tveka inte att maila mig på leifalvarssonart@gmail.com om ni springer runt med tankar och funderingar, så ska jag svara så fort jag kan.

Mvh Leif

 

 

No comments:

Post a Comment